Witam jeżeli ktoś jest czymś zainteresowany to pisać PW na BW bo ja wyjeżdżam w sobotę na kontrakt za granicę i mnie nie będzie...
Dobra Ozdobna Kominiarka Hełm Obrona: 0 Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -2, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 3, WYGLĄD: 12
Ozdobna Kominiarka Wytrzymałości Hełm Obrona: 3 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -2, obrona +2 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 6, WYGLĄD: 10
Dobra Obręcz Hełm Obrona: 2 Cechy: CHARYZMA +8 Wymagania: POZIOM: 6
Dobra Maczuga Broń biała dwuręczna Obrażenia: 23 - 45 Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 % Wymagania: SIŁA: 15
Kąsający Nóż Sekty Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +10, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2 Wymagania: POZIOM: 11, ZWINNOŚĆ: 15, SIŁA: 3
Dobra Czapka Zmysłów Hełm Obrona: 2 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6 Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 3
Dobra Czapka Zmysłów Hełm Obrona: 2 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6 Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 3 Cena sprzedaży: 5 550 PLN
Dobry Desert Eagle Broń palna jednoręczna Obrażenia: 18 - 27 Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 % Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Mistyczny Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Czapka Adrenaliny
Hełm Obrona: 1 Cechy: SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 8
Koszulka Adrenaliny Zbroja Obrona: 2 Cechy: SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -8, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 4
Kosztowna Maczuga Hazardzisty Broń biała dwuręczna Obrażenia: 11 - 34 Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, WPŁYWY +9, obrażenia minimalne -4, obrażenia maksymalne +4 Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 1
|